Linguaxes 

Os albergues. Como funcionan? Canto custan? Onde están? 

Tamén dispoñible nos seguintes idiomas:
Versión para impresiónSend to friendPDF version

Unha das cousas que te preguntas, seguro, antes de empezares o camiño é o tema do aloxamento.

Existen moitas opcións e cada un debe atopar a que mellor se adapte ao seu ritmo e as súas circunstancias. Unha das solucións máis populares son os albergues, os albergues oficiais do Camiño.

Como funcionan?

Os albergues públicos ou oficiais teñen unhas normas de utilización. Por exemplo, as prazas ocúpanse non só en función da hora de chegada, senón que tamén depende do tipo de peregrino que sexas. A orde de prioridade é a seguinte:

  1. Os peregrinos con limitacións físicas.
  2. Os peregrinos a pé.
  3. Os peregrinos a cabalo.
  4. Os peregrinos en bicicleta.
  5. As persoas que viaxen con coches de apoio.

Recoméndoche que leas as normas de utilización dos albergues, xa que che serán moi útiles para organizares o teu camiño.

Canto custan?

Pasar a noite nun albergue ten un custo de 5 euros.

Onde están?

Os Camiños en Galicia teñen unha rede de albergues bastante ampla. Para planeares a túa viaxe vaiche ser moi útil saber onde están situados, que comodidades teñen ou o número de prazas coas que contan.

Queres saber algo máis sobre os albergues? Hai algún que che gustase especialmente?

Comentarios

Enviar un novo comentario

O contido deste campo é privado e non se amosará publicamente.
CAPTCHA
Esta pregunta faise para comprobar que es unha persoa real e impedir o envío automatizado de spam.

Redes Sociais 

Xacobeo está en

Séguenos en

Participa no noso

La Torre del Reloj destaca en la Catedral de Santiago de Compostela.Esta foto fue subida por Eva Sánchez en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Juan Carlos Pérez Vilchez en la página de Facebook del Camino XacobeoAdemás de andando, muchos peregrinos deciden hacer el Camino de Santiago en bicicleta este Xacobeo 2010.Es la mayor de la Rías de Galicia, como se puede contemplar. Situada entre la Ría de Muros y Noya. Espléndida...Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Susana Fernández León en la página de Facebook del Camino XacobeoPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenDominique llegó a España hace 12 años con la intención de cambiar su estilo de vida competitivo por uno más espiritual. Desde entonces se ha renovado completamente como persona y busca el equilibrio personal a través  de la meditación y el yoga.
¿Su objetivo? Encontrar la paz interior.
Esta foto fue subida por Isabel Rodríguez Miranda en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Jens Peregrino en la página de Facebook del Camino Xacobeocamino.xacobeo.es/es/comunidad-peregrinos/aplicaciones Xacobeo 2010 ha presentado una aplicación de realidad aumentada con información práctica sobre albergues, puntos de interés y agenda de eventos programada.Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Elisabeth Prades García en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Antonieta Rodríguez Gaona en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Albert Bidan en la página de Facebook del Camino XacobeoEste claustro al paso del Camino Francés es del siglo XVI. Los religiosos daban limosna, cama e inlcuso sepultura a los peregrinos que por allí pasaban. Disfruta de sus vistas y su historia.Esta foto fue subida por María Fernández Regueira en la página de Facebook del Camino XacobeoEncontramos estos parajes al paso del Camino Francés. Entre estos matorrales descubriremos Palas del Rey, municipio de la provincia de Lugo que nos nos podemos perder...Los peregrinos ven el final del camino cuando divisan a lo lejos la catedral de Santiago de Compostela.

No te pierdas