Linguaxes 

Os albergues. Como funcionan? Canto custan? Onde están? 

Tamén dispoñible nos seguintes idiomas:
Versión para impresiónSend to friendPDF version

Unha das cousas que te preguntas, seguro, antes de empezares o camiño é o tema do aloxamento.

Existen moitas opcións e cada un debe atopar a que mellor se adapte ao seu ritmo e as súas circunstancias. Unha das solucións máis populares son os albergues, os albergues oficiais do Camiño.

Como funcionan?

Os albergues públicos ou oficiais teñen unhas normas de utilización. Por exemplo, as prazas ocúpanse non só en función da hora de chegada, senón que tamén depende do tipo de peregrino que sexas. A orde de prioridade é a seguinte:

  1. Os peregrinos con limitacións físicas.
  2. Os peregrinos a pé.
  3. Os peregrinos a cabalo.
  4. Os peregrinos en bicicleta.
  5. As persoas que viaxen con coches de apoio.

Recoméndoche que leas as normas de utilización dos albergues, xa que che serán moi útiles para organizares o teu camiño.

Canto custan?

Pasar a noite nun albergue ten un custo de 5 euros.

Onde están?

Os Camiños en Galicia teñen unha rede de albergues bastante ampla. Para planeares a túa viaxe vaiche ser moi útil saber onde están situados, que comodidades teñen ou o número de prazas coas que contan.

Queres saber algo máis sobre os albergues? Hai algún que che gustase especialmente?

Comentarios

Enviar un novo comentario

O contido deste campo é privado e non se amosará publicamente.
CAPTCHA
Esta pregunta faise para comprobar que es unha persoa real e impedir o envío automatizado de spam.

Redes Sociais 

Xacobeo está en

Séguenos en

Participa no noso

El albergue de peregrinos San Cristovo de Cea se encuentra en Ourense, en el camino de Vía de la Plata. Cuenta con 42 plazas y se encuentra abierto todo el año.Esta foto fue subida por David Linares Ramos en la página de Facebook del Camino XacobeoEste lugar ha sido testigo no sólo del paso del tiempo, también de cientos de peregrinos que sobre él han caminado. ¡Sé tú uno más!Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Carmen Quirós Fernández en la página de Facebook del Camino XacobeoPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Isabel López en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Rosa Santero en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Isa Peregrina en la página de Facebook del Camino XacobeoLa llegada a Santiago de Compostela de los peregrinos y la vista de la catedral es uno de los momentos más emocionantes del Camino de Santiago.Jorge-Camino primitivo
Jorge es un aventurero nato. Ha vivido en África, Asia, Oceanía y Sudamérica. Su vida ha estado llena de historias que contar, incluso estuvo durante 9 años en la cárcel, debido a lo cual perdió a su familia. Pero esto le sirvió para renacer y no cometer los mismos fallos en el futuro. Hoy su vida es más tranquila y está haciendo un doctorado en historia.
¿Su objetivo? Quiere aprovechar esta segunda oportunidad a tope.
Esta foto fue subida por Fabian Reino en la página de Facebook del Camino XacobeoExisten muchos caminos y muchos puntos de partida pero todos los peregrinos llegarán a Santiago de Compostela en este Xacobeo 2010.Esta foto fue subida por Ángeles Miralles en la página de Facebook del Camino XacobeoPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Pilar Fernández en la página de Facebook del Camino XacobeoPeregrinos y visitantes se congregan en pos de los atardeceres más bellos de Galicia...El albergue de Mondoñedo se encuentra en el Camino del Norte, en la localidad que le da su nombre al norte de Lugo. Cuenta con 31 plazas y está abierto todo el año. Además de andando, muchos peregrinos deciden hacer el Camino de Santiago en bicicleta este Xacobeo 2010.

No te pierdas