Linguaxes 

Os albergues. Como funcionan? Canto custan? Onde están? 

Tamén dispoñible nos seguintes idiomas:
Versión para impresiónSend to friendPDF version

Unha das cousas que te preguntas, seguro, antes de empezares o camiño é o tema do aloxamento.

Existen moitas opcións e cada un debe atopar a que mellor se adapte ao seu ritmo e as súas circunstancias. Unha das solucións máis populares son os albergues, os albergues oficiais do Camiño.

Como funcionan?

Os albergues públicos ou oficiais teñen unhas normas de utilización. Por exemplo, as prazas ocúpanse non só en función da hora de chegada, senón que tamén depende do tipo de peregrino que sexas. A orde de prioridade é a seguinte:

  1. Os peregrinos con limitacións físicas.
  2. Os peregrinos a pé.
  3. Os peregrinos a cabalo.
  4. Os peregrinos en bicicleta.
  5. As persoas que viaxen con coches de apoio.

Recoméndoche que leas as normas de utilización dos albergues, xa que che serán moi útiles para organizares o teu camiño.

Canto custan?

Pasar a noite nun albergue ten un custo de 5 euros.

Onde están?

Os Camiños en Galicia teñen unha rede de albergues bastante ampla. Para planeares a túa viaxe vaiche ser moi útil saber onde están situados, que comodidades teñen ou o número de prazas coas que contan.

Queres saber algo máis sobre os albergues? Hai algún que che gustase especialmente?

Comentarios

Enviar un novo comentario

O contido deste campo é privado e non se amosará publicamente.
CAPTCHA
Esta pregunta faise para comprobar que es unha persoa real e impedir o envío automatizado de spam.

Redes Sociais 

Xacobeo está en

Séguenos en

Participa no noso

Las torres del oeste de Catoira son parte del patrimonio histórico de Galicia a su paso por Luego, tramo del Camino Francés.  Esta foto fue subida por Ángeles Miralles en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Mamadou Seck en la página de Facebook del Camino XacobeoY no hay cansancio ni dolor en los pies cuando puedes contemplar estos caminos transitados por decenas de peregrinos que deciden llegar a Compostela por este paso de la Plata.Descansar en la palza de Platerias (o Praterias) después del largo recorrdio, siempre merece la pena. Y más aún para contemplar la belleza arquitectónica de la ciudad.Oroso es un municipio de la provincia de La Coruña. Este paraje lo encontramos en el Camino de Sigüeiro, la etapa final a Compostela. Esta foto fue subida por Alejandra Viejo Rodríguez en la página de Facebook del Camino XacobeoY los mejores filetes, la mejor carne con verduras, ¿qué me dices?, ¿no tiene buena pinta?Esta foto fue subida por Manuel Rayo López en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Fernando Pessoa en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Elisabeth Prades Garcia en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Al Miar en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por David Olivares Osuna en la página de Facebook del Camino XacobeoAdemás de andando, muchos peregrinos deciden hacer el Camino de Santiago en bicicleta este Xacobeo 2010.Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Mary Carmen Castro Alvarez en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Graciela Vidal Paz en la página de Facebook del Camino XacobeoPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por David Olivares Osuna en la página de Facebook del Camino XacobeoCuando decimos que Galicia es mágica es porque no sólo se siente, también se observa... ¡vívela!

No te pierdas