Linguaxes 

Responder ao comentario 

Tamén dispoñible nos seguintes idiomas:

Xacobeo recibe o premio anual “OPC España 2011” pola promoción turística-cultural dos Camiños de Santiago

Versión para impresiónSend to friendPDF version
Xacobeo recibe o premio anual “OPC España 2011” pola promoción turística-cultural dos Camiños de Santiago

A S.A. de Xestión do Plan Xacobeo foi premiada co galardón correspondente ao ano 2011 na categoría de “Institucións Públicas”, concedido polo xurado dos premios “OPC España” da Federación Española de Asociacións de Empresas Organizadoras de Congresos. O premio outorgouse “pola promoción turístico-cultural dos Camiños de Santiago que a S.A. de Xestión do Plan Xacobeo leva a cabo”, segundo consideración do xurado.

O premio recollerao en nome da S.A. de Xestión do Plan Xacobeo a súa xerente, na cerimonia de entrega que terá lugar o día 17 de febreiro ás 13.00 h., en Girona, no transcurso do XXV Congreso Nacional 2012 que se celebrará nesta cidade catalá entre os días 15 e 18 de febreiro. 

O congreso deste ano conmemora o 25 aniversario da OPC España, organización que ten sede en Madrid e que abrangue a case totalidade das asociacións do sector que existen nas diferentes comunidades autónomas, así como a máis dun cento de empresas federadas e máis de duascentas colaboradoras dedicadas ao sector turístico congresual, un sector moi relevante e que está a ter unha gran proxección.  Os seus fins, definidos nos estatutos, son “defender e promover os intereses profesionais dos asociados, fomentar a calidade dos servizos prestados polas empresas e fomentar a unión profesional en temas de común interese”.    

Responder

O contido deste campo é privado e non se amosará publicamente.
CAPTCHA
Esta pregunta faise para comprobar que es unha persoa real e impedir o envío automatizado de spam.

Redes Sociais 

Xacobeo está en

Séguenos en

Participa no noso

El albergue de peregrinos Gontán, se encuentra en la carretera de Labrada, a medio kilómetro de Abadín. Cuenta con un total de 26 plazas.Esta foto fue subida por Chelo Romera en la página de Facebook del Camino XacobeoY al paso del Camino Francés, nos topamos con esta iglesia de Triacastela, con olor a historia y tradición, cuyas paredes esconden algo más que humedad.Cuando decimos que Galicia es mágica es porque no sólo se siente, también se observa... ¡vívela!Esta foto fue subida por José Aguado Miguel en la página de Facebook del Camino XacobeoHacer el Camino de Santiago es una experiencia inolvidable. Uno de los caminos por los que se puede pasar es por el Camino del Norte. Allí pasarás por esta localidad de Lugo.Esta foto fue subida por Elisabeth Prades Garcia en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Jessica Serrano en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Yasmina Martínez en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Jeimy Rodríguez Sabedra en la página de Facebook del Camino XacobeoUn grupo de peregrinos chinos en el año 1965. Están en la catedral con el cardenal y arzobispo santiagués Quiroga Palacios. Estos llegaron a Santiago por medios convencionales, desde Madrid.

A group of chinese pilgrims from 1965. They are in the cathedral with the Arch Bishop Quiroga Palacios from Santiago. They traveled up from Madrid by regular transportation.Es esta fregresía portuguesa propia del Camino Francés, nos encontramos con el Santuario de Trasufre, visitado ya por cientos de peregrinos.Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEl santuario se sitúa al pie del Camino Portugués. La peregrina es patrona de la ciudad y de la provincia de Pontevedra. Y como su propio nombre indica, no hay peregrinos que se la pierda a su paso  hacia Santiago de Compostela.Esta foto fue subida por Loly García Alfaro en la página de Facebook del Camino XacobeoToda la familia es de Madrid, pero a pesar de ser chicos de ciudad les encanta ir de excursión a la montaña. A Ilu y a Ángel, la mamá y el papá, les encanta estar con su familia y quieren aprovechar todo lo que el Camino de Santiago les ofrezca en este Xacobeo 2010. Sus dos hijos están igual de emocionados y ven el camino de santiago como una oportunidad para desconectar de la vida en la gran ciudad.
¿Objetivo? Salir de la rutina y disfrutar en familia.
Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenTambién en la Vía de la Plata se encuentra el albergue de Bendoiro, en Lalín, situado en Pontevedra. Este albergue cuenta con 28 plazas.Esta foto fue subida por Antonieta Rodríguez Gaona en la página de Facebook del Camino XacobeoGalicia infinita, ¿lo dudabas?

No te pierdas