Linguaxes 

Responder ao comentario 

Tamén dispoñible nos seguintes idiomas:

Xacobeo recibe o premio anual “OPC España 2011” pola promoción turística-cultural dos Camiños de Santiago

Versión para impresiónSend to friendPDF version
Xacobeo recibe o premio anual “OPC España 2011” pola promoción turística-cultural dos Camiños de Santiago

A S.A. de Xestión do Plan Xacobeo foi premiada co galardón correspondente ao ano 2011 na categoría de “Institucións Públicas”, concedido polo xurado dos premios “OPC España” da Federación Española de Asociacións de Empresas Organizadoras de Congresos. O premio outorgouse “pola promoción turístico-cultural dos Camiños de Santiago que a S.A. de Xestión do Plan Xacobeo leva a cabo”, segundo consideración do xurado.

O premio recollerao en nome da S.A. de Xestión do Plan Xacobeo a súa xerente, na cerimonia de entrega que terá lugar o día 17 de febreiro ás 13.00 h., en Girona, no transcurso do XXV Congreso Nacional 2012 que se celebrará nesta cidade catalá entre os días 15 e 18 de febreiro. 

O congreso deste ano conmemora o 25 aniversario da OPC España, organización que ten sede en Madrid e que abrangue a case totalidade das asociacións do sector que existen nas diferentes comunidades autónomas, así como a máis dun cento de empresas federadas e máis de duascentas colaboradoras dedicadas ao sector turístico congresual, un sector moi relevante e que está a ter unha gran proxección.  Os seus fins, definidos nos estatutos, son “defender e promover os intereses profesionais dos asociados, fomentar a calidade dos servizos prestados polas empresas e fomentar a unión profesional en temas de común interese”.    

Responder

O contido deste campo é privado e non se amosará publicamente.
CAPTCHA
Esta pregunta faise para comprobar que es unha persoa real e impedir o envío automatizado de spam.

Redes Sociais 

Xacobeo está en

Séguenos en

Participa no noso

Esta foto fue subida por Populares de Neda en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Fernando Alonso en la página de Facebook del Camino XacobeoLos peregrinos ven el final del camino cuando divisan a lo lejos la catedral de Santiago de Compostela.Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenNada que envidiar a los quesos manchegos. La variedad de quesos gallegos no tiene precio...Esta foto fue subida por Juan Carlos Pérez Vilchez en la página de Facebook del Camino XacobeoPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Beatriz Gago Martinez en la página de Facebook del Camino XacobeoDescansar en la palza de Platerias (o Praterias) después del largo recorrdio, siempre merece la pena. Y más aún para contemplar la belleza arquitectónica de la ciudad.Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenMonasterio medieval situado en Samos, no sólo es una maravilla de la arquitectura, también de la tierra gallega. Paz y tranquilidad respiran sus muros y cientos de peregrinos se envuelven en su magia al paso.Esta foto fue subida por Eva Sánchez en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Antonieta Rodríguez Gaona en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Celeste Barciela en la página de Facebook del Camino XacobeoPorque somos campeones del mundo' Xacobeo 2010Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Giussepe Spada en la página de Facebook del Camino XacobeoLa llegada a Santiago de Compostela de los peregrinos es uno de los momentos más emocionantes del Camino de Santiago.Increíble perspectivas al salir de Pedrafita. No te pierdas la Baixada a Liñares a realizar el Camino Francés.Esta iglesia románica de Santa María de Melide la encontramos al paso del Camino Francés. Visita esta maravilla del siglo XII.

No te pierdas