Linguaxes 

Responder ao comentario 

Tamén dispoñible nos seguintes idiomas:

Xacobeo recibe o premio anual “OPC España 2011” pola promoción turística-cultural dos Camiños de Santiago

Versión para impresiónSend to friendPDF version
Xacobeo recibe o premio anual “OPC España 2011” pola promoción turística-cultural dos Camiños de Santiago

A S.A. de Xestión do Plan Xacobeo foi premiada co galardón correspondente ao ano 2011 na categoría de “Institucións Públicas”, concedido polo xurado dos premios “OPC España” da Federación Española de Asociacións de Empresas Organizadoras de Congresos. O premio outorgouse “pola promoción turístico-cultural dos Camiños de Santiago que a S.A. de Xestión do Plan Xacobeo leva a cabo”, segundo consideración do xurado.

O premio recollerao en nome da S.A. de Xestión do Plan Xacobeo a súa xerente, na cerimonia de entrega que terá lugar o día 17 de febreiro ás 13.00 h., en Girona, no transcurso do XXV Congreso Nacional 2012 que se celebrará nesta cidade catalá entre os días 15 e 18 de febreiro. 

O congreso deste ano conmemora o 25 aniversario da OPC España, organización que ten sede en Madrid e que abrangue a case totalidade das asociacións do sector que existen nas diferentes comunidades autónomas, así como a máis dun cento de empresas federadas e máis de duascentas colaboradoras dedicadas ao sector turístico congresual, un sector moi relevante e que está a ter unha gran proxección.  Os seus fins, definidos nos estatutos, son “defender e promover os intereses profesionais dos asociados, fomentar a calidade dos servizos prestados polas empresas e fomentar a unión profesional en temas de común interese”.    

Responder

O contido deste campo é privado e non se amosará publicamente.
CAPTCHA
Esta pregunta faise para comprobar que es unha persoa real e impedir o envío automatizado de spam.

Redes Sociais 

Xacobeo está en

Séguenos en

Participa no noso

Esta foto fue subida por Manuel Rayo López en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por David Olivares Osuna en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Leyre Catalán Alonso en la página de Facebook del Camino XacobeoUn grupo de peregrinos llegados a Santiago haciendo a pie el Camino Francés (1954). Proceden de Alemania, Holanda, Francia, etc. Están en la plaza de As Praterías. Son de los primeros peregrinos modernos constatados.

A group of pilgrims arriving to Santiago walking the Camino Francés in 1954. They came (walking) from Germany, Holland and France, etc. Photo is taken at the Plaza de as Praterías. They are known as the first modern pilgrims.Esta foto fue subida por Celta de Vigo en la página de Facebook del Camino XacobeoLa llegada a Santiago de Compostela de los peregrinos es uno de los momentos más emocionantes del Camino de Santiago.Esta foto fue subida por Leti Fernández en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Miguel Ángel Romero en la página de Facebook del Camino XacobeoJorge-Camino primitivo
Jorge es un aventurero nato. Ha vivido en África, Asia, Oceanía y Sudamérica. Su vida ha estado llena de historias que contar, incluso estuvo durante 9 años en la cárcel, debido a lo cual perdió a su familia. Pero esto le sirvió para renacer y no cometer los mismos fallos en el futuro. Hoy su vida es más tranquila y está haciendo un doctorado en historia.
¿Su objetivo? Quiere aprovechar esta segunda oportunidad a tope.
Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Jasmin Moayad en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Isa Peregrina en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Maju Gal en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por José Carlos Nuñez Benavides en la página de Facebook del Camino XacobeoPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Giussepe Spada en la página de Facebook del Camino XacobeoEl albergue de Mondoñedo se encuentra en el Camino del Norte, en la localidad que le da su nombre al norte de Lugo. Cuenta con 31 plazas y está abierto todo el año. Esta foto fue subida por Ángeles Miralles en la página de Facebook del Camino XacobeoEn la Catedral de Santiago de Compostela descansan los restos del Apóstol Santiago.Los peregrinos ven el final del camino cuando divisan a lo lejos la catedral de Santiago de Compostela.

No te pierdas